Jump to content

Tisky

Members
  • Content count

    965
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Tisky last won the day on February 8

Tisky had the most liked content!

About Tisky

  • Rank
    Regular
  • Birthday 03/28/1983

Profile Information

  • Job
    Wrapper.
  • Location
    Kings Row

Recent Profile Visitors

3,298 profile views
  1. What's going on with your life?

    Yeah, but, its pretty hard to "climb" and try to earn more money than i do today. And i have cutten out all extra expenses that i can, sure, in the long run, i will be free. I just wish i could shorten the time to get there, what book was it that you recommended, i must have missed that?
  2. What movie is this?

    Nope! Sorry
  3. Altered Carbon

    Shit, lol. sorry.!½!
  4. Altered Carbon

    Anyone else seen this new show on Netflix? Man i think it's great!! Great acting (most of them) and great effects. Loving the Cyberpunk feeling also!
  5. What movie is this?

  6. What have you watched recently?

    Altered Carbon, suprisingly great first episode!
  7. What movie is this?

    Once upon a time in Mexico!?
  8. Overwatch

    This is amazing and sadly accurate.
  9. Overwatch

    Gorgeus map, the scenery is amazing and makes me want a Jungle / beach escort map! Also, i need those Zarya and Genji skins!
  10. Marvel Cinematic Universe

    Loool i love how they mock Henry Cavills CGI Moustache.
  11. What's going on with your life?

    My father commited suicide 2004, and all i had was 4 pictures or so of him. I really loved my father and he was the best, so, when my cousin randomly sent me a dropbox video on messenger two days ago i thought it was a virus or something. Turns out it was a video from when my grandmother turned 70. And my dad was there, and i got to hear his voice again. I never thought i would be able to do that again. Best thing in a long long time for me!!
  12. Most amazing thing i’ve seen, go SpaceX, go humanity. R.I.P Center Core
  13. What's going on with your life?

    I wrote for Cliffes Half-Life website back in the days, posted news. I remember him being a rather arrogant man but we got hooked up with CS betas before they actually got released officialy. This is the only reason i kept writing haha. Hopefully it's not true, as Minos said, the #metoo movement here in Sweden has been crazy. People being hanged in media before even found guilty by a court. I'm okay with people being hanged after they have been found guilty.
  14. What's going on with your life?

    My problem is debt, so , i can't really do anything about that. When my ex left me i had to sell the house when it was a rough time, so i had to sell it for less than it was worth. So, if anyone knows a magic way of reseting debts plz let me know
  15. What's going on with your life?

    Been isolated from friends and females for months. Kinda like it. Gonna go to the dentist for the first time in 10 years next week (even tho i cant afford it). Car broke down again. I havent stayed positive like this Forever and Im afraid Im positive because Deep down i know Im fucked. I wish i could hit reset.
×